Thursday, November 26, 2009

'Jangan halang ayah saya'

Anak kepada Menteri Besar, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz mengingatkan agar tiada mana-mana pihak cuba menghalang bapanya daripada melepaskan jawatan.

Beliau yang juga Ahli Jawatankuasa Dewan Pemuda Pas Pusat berkata, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat telah melakukan yang terbaik dalam perjuangan tetapi beliau sudah tua dan keletihan.

"Dia telah memberi yang terbaik. Jika suatu hari dia menyebut hasrat meletakkan jawatan, jangan ada yang bodoh datang mengatakan tidak dan jangan. Jika tidak, saya akan memanggilnya, 'Wahai si bodoh!'," katanya.

Beliau menegaskan demikian dalam blognya bagi menceritakan musibah yang meletakkan keluarganya dalam saat-saat sukar ekoran kemelut politik kepimpinan Pas yang sebahagiannya dikatakan sengaja dirancang, malah cuba memerangkap Nik Abdul Aziz.

"Anda tahu ayahanda sedang dihimpit ujian Tuhan yang datang secara bertubi-tubi. Daripada isu mesyuarat agung luar biasa (EGM) dan politik persepsi, ia bergerak menuju isu tajaan haji dan rasuah.

"Kemudian ia menerkam kepada isu Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) dan kroni. Belum pun 'bengah' (selesai), dia diasak isu letak jawatan dan konspirasi membunuh karakter dan karier.

"Kecuali isu EGM, ia telah meruntun keharmonian dalam keluarga. Ia mengocak rumah yang sentiasa tenang dan bahagia dengan kehadiran ayah dan ibu yang sentiasa menguntum dengan senyuman kasih dan sayang,'' katanya. (baca lagi)

Nak halang buat apa....kalau dah benar-benar dah tua dan tak larat lagi. Apa lagi letak jawatan je...senang...gantikan dengan yang baru..eceh macam iklan FAB la pulak. Bak kata orang tua-tua , Rumah Kata Pergi Kubur Kata Mari........badan pun dah berbau tanah dah...ini masa untuk beribadat banyak2 kepada Allah S.w.t supaya perjalanan dengan roket menuju ke Syurga dipermudahkan tanpa ada sebarang halangan. Nak sibuk-sibuk buat apa lagi. Anak sendiri pun kata dah tua dan kepenatan....LETAK JAWATAN je Senang. Lantik Husam Musa gantikan tempat ayahanda KAMU......Husam Musa pun tak nak kalah jugak. Tu pun sibuk san menafikan. Kalau bukan itu yang ditunggu apa lagi..PERJUNGAN.....perjuangan apa yang Husam Musa bawa......fahaman wahabi ke YAHUDI......Dah la TGNA letak jer la jawatan dalam semua hal yang melibatkan POLITIK ni. Sudah tiba saat untuk TGNA berundur.Mungkin selepas ni giliran TGNA pula dijemput pulang ke Rahmatullah untuk di hisab segala Amalan Wahabi@ Yahudi TGNA...lagi pun kehancuran yang macam mana lagi nak dilihat kepada orang-orang Melayu....Tak pe , lepas lantik Husam Musa sebagai pengganti nanti...Husam Musa akan lakukan yang terbaik bagi menyambung tugas-tugas TGNA tu.....seronok pulak membelasah si Husam Musa......

No comments:

Post a Comment

Darkpress : Kasi peluang nak komen apa pun leh komen...Tak ada Hal Punya....AKU BUKAN BEKERJA UNTUK UMNO /BN