Tuesday, December 1, 2009

TINDAKAN MELAMPAU

Tindakan beberapa pemimpin DAP memijak poster tiga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bebas Perak, ketika menghadiri konvensyen parti itu di Ipoh kelmarin sememangnya tidak boleh dimaafkan.

Perbuatan yang tidak masuk akal dan melampaui batas kesusilaan itu jelas menggambarkan betapa pemimpin pembangkang termasuk yang bertaraf Ketua Menteri tidak menghormati sensitiviti rakyat negara ini.

Ternyata pemimpin pembangkang tidak boleh menerima hakikat ketiga-tiga ADUN itu sanggup keluar meninggalkan pakatan pembangkang sehingga tergamak memijak poster Hee Yit Fong (Jelapang), Kapten (B) Mohd. Osman Jailu (Cangkat Jering) dan Jamaluddin Mohd. Radzi (Behrang).

Perkara ini mampu menyeret ke lembah sejarah 13 Mei 1969 yang mana Peristiwa MERAH diantara MELAYU dan Kaum Cina di Malaysia. Jika itu yang mereka (CINA) mahu....mari MELAYU hunuskan senjatamu......aku akan bekorban nyawa demi MARUAH bangsa aku di Bumi MELAYU....Cina tak sedar diri....dah la pendatang...yang menumpang kesenangan di Malaysia...Kini Melayu menjadi musuh Cina yang ketat...meskipun jarang melihat Melayu berentap dengan Cina......tapi bahang PERANG itu telah terasa sehingga ke tulang.....Woi bedebah.......Lu orang Jangan Macam-Macam....... Tentera Merah yang kehausan Darah...masih belum terlepas merayap lagi di Bumi Melayu...tapi sekali dia keluar...MATI lu ORANG SEMUA......jangan mimpi la untuk menyirup udara yang segar di Bumi Melayu ni lagi.....sedar la sikit diri tu.....PENDATANG.....YANG MENUMPANG je di Malaysia ni.....JANGAN MACAM-MACAM....jika semboyan dah berbunyi nanti...tak kira la lu orang Kongsi Gelap ke tak......LANGGAR TETAP LANGGAR......

No comments:

Post a Comment

Darkpress : Kasi peluang nak komen apa pun leh komen...Tak ada Hal Punya....AKU BUKAN BEKERJA UNTUK UMNO /BN