Thursday, June 3, 2010

LIWAT: ANWAR CUBA BERBOHONG

Peguam Utama Anwar Ibrahim Karpal Singh menyatakan semalam bahawa mereka memerlukan khidmat bantuan pakar forensik dari Negara luar.

" Dr David Wells diperlukan bagi meneliti pengakuan yang dibuat oleh tiga doktor dari Hospital Kuala Lumpur."-Karpal Singh.

Wells adalah profesor madya di Jabatan Kriminologi di Universiti Melbourne dan juga ketua perubatan forensik di Victorian Institute of Forensic Medicine, Australia.

Ketua Pembangkang, datuk Seri Anwar Ibrahim dan pasukan peguam belanya dijangka melawat kondominium di Damansara buat kali kedua sebelum perbicaraan bersambung, esok.

Apartmen, Unit 11-5-2 di kondominium Dammansara terletak bersebelahan dengan Unit 11-5-1, di mana pengadu kes berkenaan Mohd Saiful Bukhari Azlan mendakwa lokasi dia diliwat oleh Anwar.

Peguamnya sebelum ini berhujah bahawa Anwar dan tetamunya bermesyuarat di Unit 11-5-2, bersebelahan unit yang Saiful dakwa dia diajak mengadakan hubungan seks selepas menghantar dokumen kepada bekas ketuanya itu.






( Persoalan yang timbul disini adalah mengapa perlu memanggil pakar forensik dari luar negara untuk meneliti pengakuan 3 orang Doktor Malaysia berkenaan dengan APA??? DP pun x tahu. Tetapi kalau seluruh rakyat Malaysia perasaan mengapa mereka perlu memanggil pihak luar yang boleh di kelasterkan sebagai pihak ke-3 untuk membantu menyelesaikan kes Liwat Anwar. Ini adalah kali kedua pihak mereka telah memanggil pihak luar untuk membantu kes yang berlaku di Malaysia. Untuk Ape..??? Malaysia ni kurang pakar ke forensik ke??? yang sebenarnya Anwar akan terus berbohong dengan melibatkan sekutu Yahudinya dari luar negara. Kononya mereka mempunyai pakar yang lebih pakar daripada unit forensik Malaysia. Kononya la....begitu juga dengan kes Inkues Kematian Teoh beng Hock sampai panggil Pakar Pethologi dari Thailand. Anwar juga akan terus berbohong dan berbohong untuk mendapatkan simpati dari rakyat Malaysia bekenaan dengan isu liwat beliau)

No comments:

Post a Comment

Darkpress : Kasi peluang nak komen apa pun leh komen...Tak ada Hal Punya....AKU BUKAN BEKERJA UNTUK UMNO /BN