Thursday, October 29, 2009

BADUT2 PR: PERAK

Laungan Suara " BODOH PUNYA MEDIA" masih terngiang2 ditelinga aku nie..........aku MARK jer muka mamat yang sound budak2 media kat kedai mamak tu..............suara dia jer yang bising-bising kat situ.......konon2nya nak tunjuk la yang dia tu pengikut @ penyokong kuat PAS..........dah la sound MEDIA macam tu....lepas tu dengan muka tak malu dia lepak ngan budak2 media berborak.....tanya pasal Camera la.........minum......siap PAW ROKOK lagi.............aku bengang gile.......menyalak macam anjing lapar...........geram aku........nasib baik kawasan tu polis jaga jer......kalau tak ada polis aku ingat lunyai aku sebat budak tu.......
Kepada penyokong2 Yang Fanatik.......jangan nak sound MEDIA punya staff suke2 hati korang......kalau tak ada MEDIA....mampus tenganga la korang.......tak tahu apa yang berlaku dunia luar...............Ikut sedap mulut korang jer bersuara................kalau dah tak ada duit tu ha....duduk jer rumah diam2..........tak payah sibuk2 nak menentang.......dah macam SAKAI dah aku tengok..........yang MAKCIK2.........duk kat rumah diam2.......DAH TUA.....BAWAK2 LA PERBANYAKKAN AMALAN. Tak payah la nak sibuk2 ikut orang berhimpun...........jaga makan..pakai....SUAMI DAN ANAK2 tu lebih wajib dari menyertai perhimpunan HARAM tu........nanti kalau dah kena tembak dengan GAS PEMEDIH mata cakap POLIS KEJAM.......POLIS KASAR.......POLIS TAK BERPERI KEMANUSIAAN...........tapi silap sendiri tak nampak pulak............menyusahkan orang jer.....................PULUH TAHUN la korang makan DUIT KERAJAAN............kalau aku tanya silap2 80% semuanya pernah bekerja dengan KERAJAAN..........MAKAN HASIL KERAJAAN............tapi bila tersilap skit.......WAH BUKAN MAIN LAGI MENENTANG BAGAI NAK GILER.........BERTAUBAT LA..............KALAU NAK MASUK SYURGA BUKAN IKUT PAS @ NIK AZIZ............IKUT AMALAN KITA DIDUNIA.......

No comments:

Post a Comment

Darkpress : Kasi peluang nak komen apa pun leh komen...Tak ada Hal Punya....AKU BUKAN BEKERJA UNTUK UMNO /BN